Seg som fan

Jag är så seg och trött idag....vaknade vid halv 10 imorse och vid 11 kom Madde hit och va här ett par timmar. Vi fortsatte planera vår Tallinresa och letade efter bra shoppingställen där.

Annars idag har jag inte gjort ett jävla dugg. haha. har varit så skönt. Och äntligen tog jag bort skyddet på tatueringen men jag är fortfarande försiktigt så att det inte händer nåt. Smörjer in den med helosan och vårdar den ömt. haha.

Nu är det bara 6 DAGAR KVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! På fredag ska Frugan boka biljetterna och så ska vi till Kungens Kurva och Huddinge och fixa lite saker innan resan. Jag längtar så mycket,vill bara att det ska bli Söndag eftermiddag nu. Vi bestämde oss för att vara vid båten redan vid 17-tiden så att man är ute i god tid.

Nu ska patrik få kolla lite på datan och sen ska vi väl ta ett varmt bad och kolla på tv.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0