The First Day of The New Year

Idag är det första dagen på det nya året så dagens datum är alltså den 1 Januari 2008.

Igår va det nyårsafton och jag och Patrik va hemma. Va skönt me tanke på att jag mådde dåligt och så. Vi spelade Romantikspelet och drack lite och vid tolvslaget gick vi ut på balkongen och såg alla fina fyrverkerier.

Årets första dag började ju allt annat än bra,väder mässigt. Snö oväder och grått och bara ruskigt. nä,.fy fan. hade hoppas på att det inte skulle komma nån mer snö den här vintern men men.

Idag ska vi nog bara ta det lugnt. Vill hämta Whiskas från mamma men jag mår fortfarande inte så bra så jag vet inte om vi skjuter upp det till imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0