ÅHHHHHH va jag är arg nu

Kommer inte ha ett öre på min och älsklingens semester..hade hoppats på att jag kanske skulle få lön den här månaden men nej då.....får min första lön i Augusti....det är ju iofs bra det me för då får jag mer pengar men ändå....hade hoppats att ha pengar tills semestern....

Idag på jobbet va allt bara bra...va ute ett par timmar med pojkarna,gick och handlade och sen när vi kom in så stekte jag blodpudding till dom....fick även uppdraget att lägga minsta killen att sova middag och det gick hur bra som helst...han somnade efter kanske 10 min och sen slutade jag....jobbar 9-14 imorrn....

Har räknat ut att jag kommer få lite över 4500 kr efter skatt i lön nästa månad....det är långt ifrån bra men men....ska nog köpa mitt tv-spel då och kanske kastrera Whiskas.....

Nu ska jag bädda sängen och hänga upp lite kläder...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Madeleine

men gumman då, tänk nu positivt, du har ett jobb du trivs med och du får ju lön iaf :D

2008-07-21 @ 18:57:34
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0