Chill helg

Helgen har varit lugn....jag och älsklingen har slappat och fixat lite hemma...har äntligen fått upp tavlorna i sovrummet och fönsterlampan i vardagsrummet....det blev skitbra....nu behöver man inte fixa mer här hemma,känns det som....patrik vill ju börja renovera lite,måla lite väggar och fönster....får se när han tar tag i det....

Längtar som fan tills den 25:e för då har jag och älsklingen semester och så får jag förhoppningsvis lön också....min arbrtsgivare är på semester så jag kan inte fråga henne heller men hon kommer tillbaka den 21:a.....och dessutom trivs jag inte på mitt jobb så jag tänker bara jobba där fram tills semestern så får vi se om min arbetsgivare kan fixa nåt annat.....

Jobbar hela veckan och det känns tungt eftersom att jag inte trivs men jag får tänka på pengarna och sen är det ju bara 4 timmar om dagen och det går ju så sjukt fort....ska visst putsa fönster nån dag i veckan för hon jag jobbar hos ska gifta sig i Augusti och då vill hon ha rena fönster...hoppas jag får göra det imorrn får då är minst en timme borta....

På Onsdag ska jag och älsklingen på middag hos hans föräldrar,ska faktiskt bli liiite trevligt.....

Whiskas har också varit jätte seg hela dagen,han har bara legat och sovit eller varit på balkongen en stund.....nu ligger han i fåtöljen och sover igen...haha....

Nu ska jag gå på toa och sen bada...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0