Dränkt katt? Vart då?

Haha.....började jobba idag vid halv 9.....när jag gick hemifrån så duggade det bara lite men jag tog me mig paraply iaf....på tåget in mot gamla stan satt jag och läste "snabba cash"....men när jag bytte tåg fick jag inte ens sitta.....det va sååå jävla fullt me folk.....jag fick verkligen trycka mig in för att få plats,ville ju inte komma för sent till jobbet....men efter t-centralen så lugnade det ner sig och jag satt och läste fram till Råcksta.....

Arbetsdagen började med att byta äcklig,stinkande bajsblöja på lillkillen som INTE va samarbetsvillig....han snodde runt och fick bajs överallt och gallskrek.....men efter mycket om och men så hade han fått på sig ny blöja....medan mamman gick och duschade så lekte jag me killarna......dom kastade strumpor på mig och försökte pricka mig....haha...blev alldeles slut efter det....haha....ingen kondis alls :S

Sen skulle vi få på killarna lite kläder och ytterkläder för vi skulle gå till vällingby centrum och handla....och då började det störtregna....drog en liten lögn till mamman och sa att jag måste sluta en timme tidigare för jag skulle till vårdcentralen *host*.....så efter att vi kom hem igen så va det bara för mig att bege mig mot tunnelbanan....och då hade jag hunnit bli rejält dyngsur....va blöt ända in på skinnet och jag såg ut som en dränkt katt....va fan inte roligt att sitta i dyngsura kläder på en iskall tunnelbana i ca en timme.....

Så fort jag kom hem så drog jag av alla blöta kläder,fixade lite mat och sen tog jag ett varmt skönt bad....

Gick och lade mig i sängen för att läsa,patrik väckte mig när han kom hem....det brukar sluta så när jag lägger mig i sängen.....haha....

Nu kollar vi på tv och bara tar det lugnt...

Jobbar eftermiddag imorrn plus en timme för att jag va borta idag så jobbar alltså mellan 15.00 till ca halv 8-8 beror på när pojkarna somnar.....första gången som jag ska läga dom imorrn,känns lite pirrigt......får se hur det går....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0