Jag kommer inte bli långvarig där

Jag har funderat mycket och jag kommer nog inte bli långvarig på det här jobbet....för mig är det A och O att ha det rent och snyggt hemma,man kan nästan kalla mig lite pedantisk och där jag ska jobba ser det ut som jag vet inte vad....det är saker ÖVERALLT,disk i högar och allmän oreda.....jag kommer aldrig kunna trivas där....jag förstår inte hur man kan bo sådär....och att bara äta middag där får mig nästan att spy....jag kanske står ut en månad högst men inte mer....ska ringa min arbetsgivare när hon har kommit tillbaka från sin semester och säga som det är....det är ju jätte viktigt att man trivs i sin arbetsmiljö också och det gör ju inte jag....

Men jag jobbar ju 4 timmar i eftermiddag,får väl se hur det går men aldrig att jag lagar mat där idag.....det får den andra tjejen göra....usch,det är så snuskigt och äckligt där....haha,får försöka vara ute så mycket som möjligt med pojkarna istället.....

Frugan började jobba idag också,hon skulle åka omkring och städa hos folk....hoppas att hon har det bra iaf =) Och sen är ju hon inte lika känslig som jag mot smuts och oreda....

Om en stund ska jag hoppa in i duschen och göra mig ordning....stoppade i mig 2 mackor men det va så jävla äcklig...nu börjar nog pillrena verka för jag har ingen matlust eller nåt alls men nåt måste jag få i magen eftersom att jag inte kommer äta nåt förrän jag kommer hem ikväll, om jag ens äter nåt då....för på jobbet tänker jag ALDRIG äta....

Hör av mig imorrn,lär vara för trött för att skriva ikväll.....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Elinor

hahah fy förstår dig till 110%!

2008-07-02 @ 23:14:06
URL: http://lyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0