Ledig dag

Idag är min lediga dag och jag har inte gjort så mycket än...sov till typ 9,vilket va superskönt.....har städat badrummet och dammtorkat lite och Patrik ska väl snart dammsuga.....Vi ska till Maria om en stund för jag beställde en Mexx-parfym som hon hade fått hem så hon ville ha 2 paket cigg och det är helt lugnt för en parfym som kostar ca 300-400 kr.....

Har bestämt mig för att köpa PSP 2 nästa månad =) ska bli kul...har längtat efter att få spela "Tekken"....det är mitt absoluta favoritspel....på Onoff kostar bara PSP 2 ca 1000 spänn och det är inte så farligt....och sen behöver jag ju köpa lite spel och en till handkontroll....

Jobbar hela veckan...bara förmiddagar och det är skönt....ska skicka in timrapporten och signeringslistan idag också.....så får jag se om jag får lön den 25:e eller om första lönen kommer i Augusti.....

Nu ska jag fixa lite...

Hörs imorrn kanske...

Ciao



Hej igen =)

Nu har man precis ätit kvällens absolut godaste middag....fixade ordning lite wok med kyckling och ris....fan va jag är bäst på att laga mat :P till efterrätt blev det en mars-glass....

Ska kolla på tv en stund och sen ska vi ta ett bad innan vi sover....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0