Nu vill jag va ledig

Usch va jag är trött på att gå upp halv 7 varje morgon....imorrn blir det ännu tidigare men sen är jag ledig HEEEELA söndagen.....längtar massor.....ska bara ta det lugnt då och slappa....fick mina tider för nästa vecka och det är bara förmiddagspass....det känns riktigt skönt....längtar tills semestern nu också.....

På jobbet va det bara bra....fick massa beröm för att jag va så bra me pojkarna och mamman kände sig så trygg när hon lämnade dom ensam med mig....jag är iaf omtyckt av dom alla tre =)

Nu gör jag inte ett skit....har bytt sängkläder och snart ska jag torka av bordet i köket och vardagsrummet.....

Ah,just det....när jag kom hem så låg det ett litet paket i köket och då frågade jag älsklingen va det va......han sa att det va till mig för att jag va så duktig på jobbet och jobbade så hårt....när jag öppnade paketet blev jag jätte glad....älsklingen hade köpt ett bluetooth headset till mig plus "I'm a legend".....mitt headset som jag hade ville knappt funka och dessutom va jag tvungen att krångla ut massa sladdar men nu slipper jag det =) blev verkligen överasskad......tänk att han kan va så snäll och gullig......

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0