Party Tonight

Idag är det Lördag och jag och älsklingen har nyss ätit kyckling wok med ris...va mycket gott men nu är jag så mätt så jag mår illa.....om nån timme ska jag och älskling hoppa in i duschen och göra oss klara för ikväll....ska ju till Putte i Sörskogen och supa....längtar som fan.....ska bli skitkul....vet inte riktigt vilka som kommer va där men men.....det får jag se....

Har jobbat 3 dagar av 5.....va hemma i Onsdags och Torsdags pga av ont i ryggen och typ en muskelknut i armen....jobbet är lugnt men kroppen pallar inte :s haha.....i Fredags åkte jag och pojkarna först till Abrahamsberg  för dom hade nån kaninpark där med lekpark och massa skoj...va där en stund och sen åkte vi till Brommaplan och käkade på Donken och efter det så slutade jag....

5 arbetsdagar kvar tills semestern......fy fan va skönt =) På Fredqag kommer min älskade kusin Melissa och Johanna hit.....ska bli skitkul....va flera månader sen jag träffade dom....på Lördag är det middag hos mig och älsklingen....

Nu ska jag lägga mg på soffan en stund och slappa innan vi ska göra oss ordning...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0