Utflykt med pojkarna

Började klockan 9 med att byta bajsblöja....lillkillen va mer samarbetsvillig idag men gallskrek ändå....tog hand om disken och vid 10-tiden så jag gick jag och pojkarna till lekparken en stund....va tänkt att vi skulle va där en bra stund men efter ca 20 min så va den äldsta killen tvungen att gå på toa så då gick vi hem igen....han gick på toa medan jag och lillkillen stannade utanför och väntade.....idag hade vi utflykt på schemat....

Skulle ju ta tunnelbanan till Bromma plan för att äta lunch på Donken.....det tyckte killarna va JÄTTE spännande.....va dessutom en ung,rätt söt utlänningskille som flirtade hej vilt med mig....haha....det berodde nog mest på att jag hade barn me mig....va flera som tyckte att "mina" pojkar va så fina och väluppfostrade.....haha.....kändes jätte roligt att höra...."mina" pojkar va?? jo,visst....

På donken så köpte jag en Happy meal som dom fick dela på och det gick jätte bra....dom satt där snällt och åt....äldsta killen sa att han skulle sakna mig på Söndag när jag är ledig....naaaw,dom är så himla goda och söta....sen fick dom varsin glass efter maten....va där till ca halv 12 och sen åkte vi tillbaka....skulle in på Coop och handla åt mamman....när vi till slut kom hem igen så slutade jag.....va en rätt soft arbetsdag idag ändå =)

Nu har jag precis satt på en tvättmaskin med vit tvätt....ska börja plocka undan lite och bädda sängen också....måste åka och handla lite när älsklingen har kommit hem.....

Hörs imorrn eftermiddag/kväll

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0