Vill men ändå inte

Jag vill gärna ha det här jobbet,just för att det är ett jobb och jobb betyder pengar men jag vill inte ödsla tid och energi på att byta kläder och duscha varje dag när jag kommer dit.....då är det bättre att dom hittar en rökfri person eller en person som är beredd att göra det jag inte vill.....så jag tror inte att det här jobbet kommer bli mitt.....men jag är inte så besviken över det.....hellre hittar jag ett jobb där det går bra att jag röker....och dessutom kanske min arbetsgivare kunde hitta ett annat jobb till mig, som förhoppningsvis passar bättre....om inte så får jag fortsätta leta efter jobb....mer än så är det inte....

Får se hur det går på mötet idag och vad hon tycker men jag tänker iaf säga som det är.....att jag skulle kunna stå ut ett tag men inte på längre sikt....och sen är det upp till henne om hon är beredd att anställa mig för kanske bara nån månad eller om hon hellre hittar en annan, mer långsiktig person....

Ska snart hoppa in i duschen och sen fixa mig innan jag tar tunnelbanan till gamla stan och byter tåg där mot hässelby strand....

Hör av mig ikväll när jag kommit hem igen...

Ciao



Nu är jag hemma igen...har ätit lite och så....är bara så himla trött,ska vänta tills älsklingen kommer hem och sen ska vi ta ett bad och sen blir det nog sängen....

Mötet gick förässten ganska bra....fick träffa både mamman och hennes två små söner,jätte fina små killar =) min rökning var visst inget större problem,hon tyckte inte att jag luktade så mycket så om jag inte röker när jag precis börjar så är det inga problem....

Börjar jobba imorrn =) 15.15-19.15.....känns skönt att komma igång men lite läskigt......fast imorrn är vi 2 st som jobbar så jag kommer in i det....det känns bra......och så sa jag det att jag eventuellt bara tänker jobba där tills jag får ett annat jobb men det va visst okej......så imorrn kväll lär jag va helt död....kommer hem vid halv 9 ungefär.....Om inte älsklingen vill vara gullig och hämta mig men det tror jag inte.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0