Äh,va fan

Idag är Tisdag och jag sitter hemma =) haha...

Tänkte åka och fixa mitt leg idag men jag hade fan ingen lust...

Har kollat på "Pay it forward" och tusan va jag grät.....den är så himla sorglig.......

Har pratat med min kära moster och hon kom me jätte bra nyheter...dom har fått en trea nu =) är så glad för hennes och Moas skull...

Imorrn ska jag fixa mitt leg,ska möta upp morsan utanför polishuset och sen ska vi gå ner till Huddinge för hon skulle köpa nåt linne och jag tänkte passa på att byta bh:n och lämna tillbaka klänningen....och förmodligen kommer jag också köpa nåt om jag hittar nåt.....

Whiskas ligger och sover.....som vanligt......haha...

Och jag saknar Frugan så jävla mycket.....har inte träffat henne sen förra veckan :( är så van att minst träffa henne 2-3 ggr/veckan men snart är det en vecka sen vi träffades :( känns så tomt utan henne...

Äh,va fan.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0