Allt möjligt om mig


Allt om Mig


SEX/ KÄRLEK & ANNAT

1. Är du singel nu? Nopp,har inte varit det dom senaste 2,5 åren
2. Föredrar du långa förhållanden eller massa strul? Beror på
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu? Har ett seriöst förhållande just nu
4. Är du kär? Ja
5. Har du en kk? nej, det skulle jag inte vilja ha
6. Har du kört oskyddat nån gång? Det är mer regel än undantag för mig
7. Har du playat någon nångång? Aldrig
8. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nej
9. Har du någon kille/tjej på g nu? haha,nej
10. Haft sex på fyllan? Har väl hänt :P
11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja,klart jag har
12. Sparat något från ett gammalt förhållande? Mjo,lite bilder och sånt
13. Somnat gråtande pga kärleken? Mer än en gång iaf
14. Varit på en blind date? Jag tror faktiskt inte det
15. Varit otrogen? Mer regel än undantag där också tyvärr :S

FAMILJ/ BOENDE

1. Bor din mamma och pappa tillsammans?
Nej
2. Har du några syskon? En halvsyster
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa? Nää
4. Hur bor du (villa,lägnhet osv)? Lägenhet med pojkvännen
5. Har du eget rum ? 2 rum och kök och badrum
6. Vilken färg har du på tapeterna? Dom är typ vit/beige
7. Brukar du måla på väggarna? Rev sönder alla tapeter när jag va liten men inte nu längre
8. Har du en TV i ditt rum? Japp,en 37' lcd-tv
9. Stor eller liten säng? 180-säng
10. Är dina syskon jobbiga (om du har några)? Nä,det är hon inte


SISTA SOM

1. Du fick en puss av?
Älsklingen
2. Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? Älsklingen
3. Du delade ett riktigt skratt med? Älsklingen eller Frugan
4. Du gick på bio med? Älsklingen
5. Du höll i handen med? Älsklingen
6. Du var på stan med? Morsan typ :S
7. Delade en pizza med dig? Ingen,för den äter jag upp själv :P
8. Du fick telefonsamtal av? haha,nån som hade ringt fel
9. Skicka ett sms till dig? Frugan
10.Du fick en kram av? Oj,antingen älsklingen,morsan eller Frugan


SENASTE GÅNGEN SOM


1. Du hade sex? Igår kväll
2. Du drack alkohol? Den 24 Maj
3. Du träffade din bästis? Förra Onsdagen
4. Du badade i en sjö/hav etc? Förra Fredagen
5. Du åkte mer än 10 mil? Förra Fredagen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0