En usch-dag

Fick givetvis mens imorse....inte en dag försen......exakt var femte vecka med nån dags marginal......det är nästan skrattretande....så idag har jag helt seg i kropp och huvud....har mensvärk,huvudet känns tungt som bly,mår illa....kort sagt,en riktigt jävla dålig dag....

Va tänkt att jag skulle åkt upp till Maria idag men jag pallar fan inte....håller på och tvättar nu och lyssnar på Bandit....går omkring i bara en t-shirt.....ser allmännt förjävlig ut men ingen ska ju se mig iaf så va fan gör det.....

Får se om min arbetsgivare ringer idag angående jobbet......hoppas det......

jag hör av mig om det händer nåt roligt.....

Ciao



Nu har min arbetsgivare ringt så imorn kl 16 ska jag möta henne vid johannelunds tågstation så går vi tillsammans upp till den här kvinnan och hennes söner för att prata lite och sen för att både hon och jag ska ha en chans att se vilka vi är....och sen ska hon känna efter om hon vill ha mig eller inte....om hon vill ha mig så blir det tufft för mig.....inte en enda cigg när jag jobbar,jag måste duscha och byta kläder varje dag när jag kommer.....men det får jag ta....sen kan jag ju söka andra jobb under tiden,vilket jag förmodligen kommer göra.....det kommer bli jobbigt i längden.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0