Fan också!

Igår kväll kom alla gamla känslor tillbaka...alla känslor som får mig att må skit....rastlösheten börjar krypa i kroppen igen,jag är bara så trött på allt....jag är så trött på att bara gå hemma,på stockholm och på att det aldrig händer ett jävla skit i mitt liv......jag är trött på att aldrig få bekräftelse från Patrik.....jävla skit!!!

Idag är det väl bättre men jag hoppas att det ska hända nåt snart.....allra helst hoppas jag att få ett jobb......

Som vanligt så händer inget speciellt idag heller......skulle åkt till christinas skola och vart me när hon tar studenten men eftersom jag mår som jag mår så hade jag ingen lust.....

Sitter här i min ensamhet dag ut och dag in....men tro inte att jag tycker synd om mig själv för det gör jag inte....jag kan gå ut,jag kan åka ner till huddinge eller åka till visättra....det är bara det att jag inte har nån lust....men å andra sidan har jag ingen lust att bara sitta här heller.....

Ciao



Hej hej igen =)

Nu blev min dag genast såååå himla mycket bättre....kollade mitt kontoutdrag på nätet och såg att mina skattepengar kommer in imorogn....så jävla härligt.....blir jag ca 3800 kr rikare....är så glad nu.....då har jag pengar när jag och älsklingen ska till Trosa nästa helg......och så ska jag nog shoppa lite men jag tänkte åtminstonde spara över 2500 kr tills vår semester.....va ju inne på tallink igår kväll så nästa vecka ska jag boka min och älsklingens 40-timmars kryssning till Riga.....men vi åker inte förrän i slutet av Juli....

Caio again...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0