Hur fan ska jag göra? :S

Idag har jag sökt massa olika jobb,har suttit framför arbetsförmedlingens hemsida i säkert 2-3 timmar och bara sökt jobb....men hur som helst....för kanske en halvtimme sen ringde en kvinna upp angående ett jobb som jag hade sökt....i annonsen stod det inte vart det låg men det lät intressant....jag skulle då jobba hos en funktionshindrad kvinna med 2 små barn 4-5 timmar om dagen,5 dagar i veckan...och man kunde själv välja om man ville arbeta förmiddagar eller eftermiddagar....det stod inget om lönen och givetvis glömde jag att fråga den här kvinnan....allt låter ju nästan klappat och klart men enda kruxet är att det ligger i Vällingby :s.....det är över en timmes restid härifrån.....men jag ska ringa tillbaka till den här kvinnan och höra lite mer om lönen och om den är bra så tar jag nog jobbet.....OM det inte dyker upp nåt annat under tiden.....ska diskutera lite med patrik också när han kommer hem men han kommer ju strunta i att det ligger så långt bort,bara jag har ett jobb liksom....hoppas att han är lite mer förstående än så....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0