Måndag 9 Juni

Vaknade runt 10-tiden.....va så jävla trött imorse,hade svårt att somna inatt....men jag gick iaf upp då och började städa lite....satt framför datan och sökte jobb också....börjar känna pressen mer och mer nu från ams och det är skitjobbigt......önskar så jävla mycket att bara ett enda jobb skulle ringa och höra om jag kunde komma på intervju men jag har inte hört nåt från nån :(

Nu har jag precis duschat och rakat benen och på ett ställe till ;) hehe....köpte ny rakhyvel igår,den där som dom gör reklam för på tv:n....den där venus med inbyggt raklödder....den va rätt så bra fast den tog inte så bra eftersom raklöddret sitter under och ovanför själva rakbladet men det va praktiskt med inbyggt raklödder....

Ska snart smörja in mig och klä på mig innan älsklingen kommer hem....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0