Mysväder

Idag är det riktigt mysväder ute,grått och regnigt....Och tro det eller ej men jag va ute idag......åkte ner till polisstationen och mötte mamma där....satt där i ca 2 timmar innan jag kunde fixa nytt leg....det va så jävla mycket folk,mest utlänningar....men till slut va det min tur och då gick det fort....så på Onsdag måste jag dit igen för att hämta ut det.....ser helt för hemsk ut men men....det är ingen som ska kolla på det iaf typ :)

Sen åkte jag och mamma ner till Huddinge....jag köpte nya underkläder o så bara.....mamma köpte nåt linne och så va hon inne på bolaget...

Och sen åkte hon hem till sig och jag hem till mig.....

Nu sitter jag och röker och typ halvsover...är så jävla trött....ska plocka undan lite och bädda sängen innan älsklingen kommer hem....

Igår kväll fick jag besök...Maria,Moa och troja kom förbi på fika....Maria hade me sig 2 Paris Hilton parfymer,can-can och heiress i obruten förpackning så jag köpte dom för 400 kr....dom luktar ju bara så gott....vill ha hennes första parfym också....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0