Nämen Tja

Idag är det Söndag men jag ska börja från början,asså från i Onsdags...

Då åkte jag ner till polisstationen och hämtade ut mitt leg,ser helt för jävlig ut men men.....Träffade för övrigt  Jocke och Tine på bussen.....va ju lite skoj eftersom att jag har snackat me Tine lite på msn men aldrig träffat henne IRL....sen gick gick jag upp till Maria,mötte upp Frugan på vägen...vi satt där uppe en stund och sen skulle visst maria o alla ner till huddinge så då följde jag me dom och Frugan gick hem....I Huddinge så handlade jag lite,bl,a ett vitt linne,ett rosa linne och så fick jag ett par svarta harembyxor av Maria....och när Patrik slutade så hämtade han upp mig och så åkte vi och handlade....

I Torsdags kom Patrik hem redan strax efter 11...det va skönt.....men efter bara typ en timme så började vi bråka angående midsommar.....han ville upp till Tierp medan jag inte ville göra nåt speciellt eftersom att midsommar inte är min högtid.....så vi tjafsade och jag grät och dessutom så ringde morsan på fyllan och grät.....allt va liksom bara åt helvete och jag behövde Patrik men men.....vi blev vänner till slut och så kollade vi på film och hade det mysigt.....

På midsommar så bestämde jag mig iaf för att följa me Patrik upp till Tierp,när jag kände efter så hade jag ingen lust att sitta själv....så  vid 3-tiden åkte vi upp till Ullfors för att fira midsommar hos Patriks morbror tillsammans med Patriks föräldrar,hans syrra,hennes son och hennes kille,Patriks mormor och hans kusin med flickvän.....vi åt gott och pratade lite och sen åkte jag och älsklingen till Fäcklinge för att sova i hans mormors andra ställe.....

På Lördagen så vaknade vi rätt tidigt och jag tog en iskall dusch(det fanns inget varmvatten) och sen åkte vi till hans föräldrar för att äta frukost och så....satt ute en stund i solen och sen käkade vi lunch....vid halv 2 åkte jag och älsklingen till hans mormor för att lämna tillbaka nycklarna och sen åkte vi tillbaka till stockholm igen.....det va jätte skönt att komma hem igen.....

Och så slutligen idag då.....jag bjöd hit mamma på middag och det va mycket trevligt....jag gjorde ordning potatisgratäng med marinerad kyckling och sallad.....det blev en höjdare =)

Just nu kollar min älskling på tv och jag uppdaterar bloggen...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0