Nån som vill bli min guide till imorrn??

Idag ringde jag till min arbetsgivare och tackade ja till jobbet =) hon tyckte det var jätte roligt så imorrn ska jag in till St Eriks plan kl 11 för att ha ett litet möte med henne.....hon ska berätta mer om jobbet och så ville hon veta lite mer om mig och sen får jag inte glömma höra om lönen.....problemet är bara att jag har ingen aning om vart jag ska......alltså,jag har ju adressen och allt sånt men ändå har jag ingen aning......haha.....hittar så dåligt inne i stan......nån som vill bli min guide till imorrn??

Ciao



Jag har hittat min guide =) Älskade Frugan ska följa med mig imorrn och agera stöd och guide....vad skulle jag ta mig till utan henne?? Sen bestämde vi att vi antingen ska ta en drink eller en fika för att fira att vi båda har fått jobb =)

Ciao again



Jag har fan världens största otur...är ändå utan guide imorrn =( Frugan kan eller vill inte följa me imorrn.....så nu är jag fan skitnervös.....kommer inte kunna sova ALLS inatt....men jag ska inte måla fan på väggen än.....det kanske går bra,jag kanske hittar.....det återstår att se.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0