Nu kan jag bara vänta

Jag trodde ju att jobbet var mitt,det lät ju så på min arbetsgivare men tydligen inte......

Jag åkte ju in till stan idag för att ha möte med min henne och allt lät helt perfekt....95-100 kr/tim,familjen var svensk,2 söner i åldrarna 1,5 och 5 år,familjens bostad och dagiset ligger bara nån minut från tåget.....det kan inte bli bättre...men då är det visst inte min arbetsgivare som bestämmer om jag får jobbet eller inte....det är kvinnan som jag isåfall ska börja jobba hos som bestämmer det.....så min arbetsgivare skulle ringa till hennes på Måndag och om hon vill ha mig så ska jag på möte med henne......så nästa vecka vet jag om jobbet är mitt eller inte.....och jag tackade liksom nej till en intervju på en förskola i stan igår för jagv trodde att jag redan hade jobb...men men.....nu kan jag bara vänta......

Om en timme slutar älsklingen och då ska vi hämta ut ett paket och sen ska vi förbi mamma en sväng och sen upp till Maria en snabbis.....

Får se va som händer ikväll....bara ta det lugnt och så förmodligen....ska höra om älsklingen vill gå på bio imorrn,vi fick ju 2 biobiljetter av hans pappa......

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0