Shopping =)

Idag ska jag ner till Huddinge för att shoppa lite och ta en fika me Frugan.....äntligen får jag shoppa lite,det va evigheter sen jag gjorde det.....

Här är en lista på det som jag vill ha:
Bh med avtagbara axelband
1-2 vanliga toppar/linnen
1-2 fest toppar/linnen
Snygga trosor
Steps
Lite nya smycken
Smink
Skor

Det va väl inte så farligt :P haha.....men som sagt,får se va jag hittar och så....

Hoppas att Frugan vaknar snart,vill ju träffa henne NU!!!!!....men när hon sover hos tintin så sover dom hela dagen :( men men....annars får väl jag hoppa in i duschen och sen åka ner själv tills hon har vaknat....

Jag är på toppenhumör idag =) allt känns så bra.....solen skiner,värmen stiger,jag har pengar som jag ska shoppa för och det finns nog 1000 anledningar till varför jag är så glad idag.....

Nu ska jag ta en cigg,bädda sängen och diska innan jag hoppar in i duschen...

Ciao



Äntligen är jag hemma....så skönt....mina fötter gör så jädrans ont.....haha....nu ska jag berätta om min underbara dag....

Åkte ner till Huddinge vid halv 1,mötte upp Frugan och gick till donken för att käka/fika lite...träffade jocke där också.....han jobbade....efter att vi fikat så började min shoppingrunda....va inne på alla möjliga affärer......gjorde av me ca 1100 spänn....skriver längre ner va jag köpte....sen kom Frugans lillasyrra ner och hennes flirt...vi satt i solen och hade det skönt.....strax efter halv 5 kom min älskling och vi skjutsade Frugan till tintin....satt där en stund och snackade och sen åkte vi äntligen hem....älsklingen hann knappt komma hem innan han va tvungen att åka till extrajobbet så nu sitter jag alltså själv här hemma....men det är skönt.....ska kolla på "unga mödrar" kl 7 och sen ska jag ta ett svalkande bad....

Det här köpte jag:
Ett ljusgrått längre linne/klänning på Lindex med lite spets och fikor(jätte söt)
En mörkgrå klänning inne på HM men den ska jag lämna tillbaka för den satt inte så bra
6 par steps,3 vita och 3 svarta
En bh med avtagbara axelband men den måste jag byta för den va för liten
2 ansiktsmasker
2 peelingkrämer
Tofsar

Så lite handlade jag men dock är det 2 saker jag ska byta/lämna tillbaka....får se om jag hittar nåt annat istället =)

Men min dag med Frugan va superbra......love you,babe <3

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0