Trög uppdatering

Har visst inte uppdaterat min bogg sen i Lördags men jag har inte haft nån skrivlust......men ikväll får jag ta tag i det.....

I Söndags så hade vi Patriks mormor här på besök.....det va mycket trevligt......vi fikade och pratade lite och så fick hon ju se vår lägenhet för första gången....

Idag har både jag och Patrik varit jätte trötta,jag har knappt sovit nåt dom senaste nätterna...men men.....får hoppas att det ändras snart....vill ju kunna sova en hel natt....idag började även jag äta Acomplia,ska bli väldigt intressant att se hur resultatet blir.....

Imorrn ska jag möta Frugan utanför polishuset strax efter 12.....ska hämta ut mitt leg =) och sen ska jag och Frugan gå upp till moster för Madde ska få topparna klippta....

Vi hörs kanske imorrn....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0