Trosa Marknad

Gud va jag har ont i mina ben och fötter....har gått i ca 3-4 timmar idag men det va underbart....jag,älsklingen,tintin och Frufan va på Trosa marknad idag....gick omkring där lite och tittade,tog en fika och åkte hem.....gjorde av me förvånansvärt lite pengar.....träffade Elli där också =) hon är så söt,lilla gumman......på vägen hem så åkte vi till plantagen i Slagsta och där brände jag 300 spänn....köpte 6 blommor,2 påsar jord och en blomlåda.....så när jag kom hem så planterade jag blommor och det blev jätte fint ute på balkongen......och dessutom köpte älsklingen ny trall ut dit igår så nu kommer nog balkongen va min favoritplats soliga dagar....ska bära upp utemöblerna ikväll också.....

Igår så åkte jag ner till Huddinge och tillbringde några timmar me Frugan...tog en fika och snackade massa.....va jätte trevligt.....

Ikväll ska både jag och Patrik bara ta det lugnt......ta ett bad,kolla på nån film och slappa....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0