27 månader <3

Tack älskling, för att du har stått ut me mig i 27 månader. Jag vet att jag kan va krävande,svartsjuk,deppig,tjurig,ledsen,arg men jag kan även ha mina bra sidor. Och jag hoppas att det är dom bra sidorna hos mig som har fått dig att stanna vid min sida såhär länge.

För 27 månader sen hade jag mist tron på livet,då fanns det inget som hette kärlek och lycka existerade inte i min värld.

Dom första månaderna med dig vågade jag inte ens tänka på att vi skulle va tillsammans 27 månader senare. Jag vågde inte tro på att jag kunde hitta en så underbar och otrolig pojkvän som dig, som dessutom älskade mig tillbaka.


Jag älskar dig så mycket,Patrik Johan Andersson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0