Hemsk mensvärk :(

Igår kväll fick jag mens men det visste jag redan innan men jag visste fan inte vilken jävla helvetes mensvärk jag skulle få imorse. Jag har aldrig haft så ont förut. Och det tog fan 40 min innan dom förbannade värktabletterna började verka. Låg dubbelvikt i sängen av smärta och nästan grät. Men nu har det värsta gått över,skönt det.

Sitter här på morgonkvisten och skriver av mig lite medan jag lyssnar på Mariah Carey och tar en cigg.
 
Fick en chock imorse när jag tittade ut och fick se att det va HEEELT vitt ute. Vintern är liksom bara ett par månader försenad *BLÄÄÄ* Fast det är ju fint ute nu.

I Söndags kväll åkte jag och älsklingen till IKEA och köpte nya köksmöbler,det blev jätte fint =)

På påskafton kommer Melissa och johanna och Johannas brorsa Matte upp. Ska bli jätte kul. Vi ska visa Matte stockholm för han har aldrig varit här. Undra hur bra det kommer gå,haha. Varken jag eller Melissa hittar speciellt bra,bara till plattan och runt om där typ. haha.

Ska börja fixa om min blogg också nån dag,hade jag tänkt. Undrar hur fan det ska gå?? Fattar ju typ ingenting. HAHA. Det ska bli spännande.

 Nya köksmöblerna =)

 Rolig bild på Whiskas =)
 
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0