Klappat och klart

Oh shit....haha....om jag fortfarande hade varit tillsammans med J så hade vi firat 3 år idag :s.....coolt.....men jag är glad att jag släppte J för länge sen....annars hade jag aldrig fått uppleva samma kärlek och lycka som jag gör nu,tillsamans med Patrik....12 December är det 3 år för oss.....tiden går så fort....

Idag känns mitt knä bättre,det gör bara ont när jag böjer det.....men ska iaf åka iväg på lördag och få det undersökt.....

Idag har jag dammsugit och plockat undan lite....blev ju inget stan idag heller för Madde kunde inte :( hon är säkert me T.....om hon är det så fattar jag inte varför hon bara inte säger det.....jag blir inte sur.....jag fattar om hon vill va me honom,hon har ju faktiskt ett eget liv också....men men.....ska försöka få me mig Patrik till stan i helgen om vi hinner....

Imorrn blir vi ju av me vår gamla tv....Så jag hoppas att vi har en ny i helgen.....

vi hörs......

Ciao



Så....nu är allt klappat och klart.....imorrn ska jag träffa Frugan utanför HS och vi ska ta en fika och snacka lite skit....sen ska jag till morsan och vänta på att Patrik ska komma me vår gamla tv och så ska vi koppla in hela skiten till morsan och sen ska vi upp till visättra en snabbis och sen om det är öppet ska vi till akuten,vilket verkligen skulle behövas....mitt knä knäcker mig snart.....

Och nu,mina damer och herrar.....På lördag blir Patrik 10.700 kr fattigare men en 37" lsd-tv rikare.....är så glad nu....längtar som fan.....

äh,nu skiter jag i er.....ska nog ta en dusch eller vänta tills Patrik sett "antikrundan" klart så att jag får sällskap i duschen.....
 
Frugan,you mean so much to me <3

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0