Längtar efter dig,älskling

Aha,nu har påsken kommit och gått. Melissa,Johanna och Matte kom hit vid 3-tiden och Maria,morsan och Moa kom en timme senare. Vi åt massa gott och jag hoppas eller jag tror att alla tyckte mina köttbullar va goda. Sen fikade vi lite och för en stund sen åkte dom hem.

Nu sitter jag här i ensamheten :( eller alldeles själv är jag ju inte,har ju Whiskas och det känns skönt. Dom som känner mig vet hur mycket jag hatar att va själv. Patrik åkte ju till Tierp i förmiddags och jag grät inte ens. Ville bara få iväg han men nu när det är kväll vill jag bara att han ska komma hem så att vi kan ligga och mysa i soffan och kolla på nån film. Men men. Jag får ta Whiskas istället =)

Imorrn ska jag ju följa me Melissa,Johanna och Matte till stan. Vi ska mötas kl 12 utanför Åhlens. Och sen ville Matte till gamla stan så vi får se om vi tar en sväng dit också. Och förhoppningsvis har älsklingen kommit hem när jag kommer hem.

Nä,nu ska jag ta ett bad och sen ska jag lägga mig i soffan och kolla på "Brokeback Mountain" och proppa i mig godis och längta efter Patrik.

Vi hörs imorrn......

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0