Söndag den 16 Mars

Andra gången på mindre än en vecka....varför drömmer jag om K?? Jag kan väl omöjligt känna nåt för honom längre?? Eller?? Va betyder drömmarna?? Drömmarna som jag bara drömde när jag hade starka känslor för honom....Men det va ju så länge sen nu....han va min andra STORA kärlek och kanske finns det känslor kvar för honom,känslor som inte borde finnas :s Men det är en sak som jag inte vill ta reda på just nu.

Just nu sitter jag och tittar på repris på "the simpsons"...har inget bättre för mig.....eller jo,jag ska städa undan lite,diska,dammsuga och skura badrummet men klockan är inte ens halv 10 så det får vänta.....hela helgen har Patrik varit i skärholmen och jobbat så här jag sitter jag själv och försöker fördriva tiden....så mycket till liv har man =) haha....

Och innan påskhelgen börjar ska Patrik ringa Micke och be honom fixa vår nya tv....så inom en månad förhoppningsvis så har vi en ny tv =) ska bli så jävla skönt.....och sen ska vi eventuellt köpa nya köksmöbler,ska höra me patrik om vi kan fixa det innan påskafton......

aja.....see you later.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0