"The sims" haha

Nu har man suttit och fixa sin header lite och den blev rätt okej. Är inte riktigt nöjd med storleken bara. Vill inte ha den så bred men den får duga tills vidare.

Idag vaknade både jag och Patrik vid 8. Vid 12-tiden så åkte vi till mamma och lämnade resten av våra gamla kökasmöbler och så. Sen åkte vi till Huddinge för Patrik skulle klippa sig. Det ser visserligen för jävligt ut nu men men. Det växer ut och då hoppas jag att det ser bättre ut. haha. och sen åkte vi till City gross och handlade lite.

Nu sitter Patrik och kollar på "Antikrundan" och jag ska nog spela lite "the sims".  HAHA. Gjorde ju 2 tjejer lesbiska där,dom kysstes och det. Jätte gulligt. Blev så stolt över mig själv. Fast dom har nog gjort slut :S ena tjejen ville kyssa den andra men då började dom bråka istället. haha. Måste ordna upp det.

Patrik ska åka upp till Tierp på påskafton,vet inte hur länge han ska va borta än. Det lär jag ju få veta när han åker. men men. Vi kan behöva komma bort ifrån varann ett tag.

Längtar som fan tills på Lördag. Ska bli så kul att få hit lite folk på påskmiddag.

Nä,nu väntar mina cybermänniskor på mig men vi hörs imorrn.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0