Tisdag 4/3-08

Patrik kanske inte måste gå iaf. Pratade me han igår och då sa han att det bara va ett svepskäl för att dom ville bli av me en annan kille och om dom bara hade avskedat den andra killen hade det blivit för genomskinligt så därför sa dom att Patrik måste gå också. Men inget är bestämt. Patrik får kanske gå eller stanna,det får vi se innan den 28:e.

Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt,sov till 9,det va så otroligt jävla skönt. haha.

Patrik kom hem strax innan 3 och så åkte vi först till Jula och köpte en ny duschslang och det och sen åkte vi till Silvan för att köpa en ny blandare (den där grejen som sitter fast i väggen vid badkaret där man sätter på vattnet och ändrar temperaturen) till badrummet men dom va svindyra så vi får vänta me det. Det betyder att jag får vänta innan jag kan bada också för Patrik hade ju sönder röret igår :(

Nu har vi iaf duschat och käkat,ska se Vänner om 20 min =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0