Vi kommer klara det här

Idag fick Patrik papper från hans jobb,han har blivit uppsagd f.r.o.m 28/3 pga arbetsbrist. Jag frågade varför han inte hade sagt nåt men han ville inte oroa mig. Men vi har gått igenom det här föut och då klarade vi det så då kommer vi klara det nu också. Och dessutom brukar han inte gå arbetslös längre än 1-2 månader och så lovade jag honom att ta tag i arbetsförmedlingen och så också. Det är ingen större katastrof.

Och på Torsdag och Fredag lovade Patrik sin chef att jobba över ett par timmar,så då är jag själv på Torsdag och Fredag kväll :( men det är bra att han jobbar över,det är ju iaf lite extrapengar han får då.

Idag gick jag upp när Patrik åkte till jobbet och bytte sängkläder och snart ska jag skura rent badrummet och damma hela lägenheten och dammsuga.

När Patrik kommit hem ska vi upp till visättra och hämta lite post hos min moster och sen ska vi nog hem och äta. Tänkte käka panerade fiskbitar,potatis och remouladesås,det är så jävla gott.

Whiskas ligger på ryggstödet till fåtöljen och vilar.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0