10 dagar kvar....

Om exakt 10 dagar blir jag gammal......helt härligt.......

Det blev ingen UM för mig och Madde igår :S den fittan hörde ju inte av sig ;) tihi....får ta det nästa Tisdag istället.....

Idag har jag slappat.....eller inte....haha......har diskat,bäddat sängen,tvättat och snart ska jag dammsuga och torka alla golv....

Den 24 Maj är det ju PARTYYYYYYYY här också.....hoppas att den blir lika lyckad som förra årets födelsedagsfest......hade såååååååååååååå jävla roligt då.....alla va på toppenhumör och stämningen va så höööög........Och Tintin kommer.......wiiiiiii......han va osäker på om han kunde men jag snackade me han idag och då sa han att han hade tagit semester den veckan =) så jävla söt ju.....så nu väntar jag bara svar från alla andra.....hoppas att dom också kan komma.....

Söndagen den 25 Maj fyller min älskling 25 och då ska vi på grekisk resturang me hans föräldrar....ska bli spännande för jag har aldrig ätit grekiskt.....får se om jag överlever :P nääää,skoja bara.....

Ooopppsss....hehe....Patrik hade konditionstest idag genom jobbet och så ringde han mig efter det.....hans ålder blev 63 år.....bara genom att kolla hans lungor...jag vill inte veta vilken ålder jag får.....säker 50+.....men jag tror Patrik blev lite rädd för nu ska han börja trappa ner på rökningen och så vidare.....men det är bara bra....då kan jag också börja trappa ner lite...men jag kommer bara sluta helt den dagen då jag får veta att jag är gravid.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0