85 frågor

1. Vilken svordom använder du mest?
Fan,jävla skit eller fitta
2. Äger du en iPod?
Nej
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Kan gå upp när jag vill
4. Hur många resväskor äger du?
1 kanske??
5. Använder du flip-flops?
Ibland
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica kvantum eller City gross
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Nopp,är en riktig linslus.....älskar att va me på kort
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Inte utan min dotter
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
En vän blir det nog
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror på hur mycket men kläder skulle det nog bli det först
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Japp och ibland kan jag nog va lite lat
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Har hänt men inte nu för tiden
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Ingen.....
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Just nu? ingen aning....
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Har inte fått veta nån hemlighet den här veckan tyvärr
16. När var senast någon stötte på dig?
Ja du,ett par veckor sen kanske?
17. Vad åt du till middag senast?
Pommes frites,lövbiff och sås 
18 Använder du huvtröjor?
Ah,dom är ju sköna
19. Kan du vissla?
Nja,ibland
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Frugan
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Nåt som går fort och helst högt upp också.....typ bergochdal banan
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det finns det väl alltid
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
08
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Såklart =) 
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
STORT.....
26. Hur många syskon har du?
Ett halvt :P
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Inte oftast men om det är en/flera okända killar så blir jag blyg och osäker
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Kan inte alla repliker på nån film men jag kan några i Cry baby och Dirty dancing
29. Äger du några popband t-shirts?
Never.....
30. När flög du senast?
Från frankrike när jag va 15
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4 st
32. Läser du för skojs skull?
Älskar att läsa,det bästa jag vet
33. Pratar du några andra språk?
Nja,blir mest svenska 
34. Diskar du din egen disk?
Jag diskar min och sambons disk nästan varje dag
35. Har du gråtit offentligt?
Det har hänt,ja....
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nä,inte om jag inte måste
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Vill ha flera tatueringar :S
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ah,det tycker jag att han kan
40. Kan du kasta macka?
Kan kan jag väl men jag är inte duktig eller så
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej och det är inget som lockar heller
42. Vad har du med dig in på bion?
Dricka,godis och så antingen killen eller ett gäng vänner
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Jag har haft många favoritlärare men dom har blivit favortiter för att dom just ställt upp för mig och stöttat mig
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Tror faktiskt inte det....dejtar mest svenska killar
45. Vad har du för väder?
Växlande....både grått och regningt men iblnad spricker det upp och solen tittar fram
46. Har du en blogg?
Såklart....
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Svenska
48. Gillar du att flyga?
Jag älskar det
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlig,omtänksam,stöttande,hjälpsam,snäll m.m
50. När sov du senast på golvet?
För ett par månader sen
51. Vilken är din favoritdrink?
Cider.....haha....
52. Gillar du din boende-situation?
Ah,det gör jag men jag trivs inte i området
53. Vilken är din mammas hemstad?
Oj,i Jämtland nånstans:S
54. Din pappas hemstad?
Vet inte om han föddes i Finland eller i Sverige:S
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
minst 7 timmar
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Hehe,skulle inte tro det....
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Inte ofta men det hände
58. Vilken är din favoritfrukt?
Bananer,äpplen,päron,kiwi m.m
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nopp,äter det jag gillar.....
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
20 år
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ah,det är jag nog.....gillar inte när nåt är felstavat....
62. Tror du på liv på andra planeter?
Nja.....nä,det gör jag nog inte
63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Patrik
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Den där gud finns inte
65. Vad var det senaste du åt?
nån godisbit
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Jag föredrar killar......
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det va mamma som valde. Hon hade sett nån skräckfilm när hon va mellan 15-20 år och i den filmen så va det nån tjej som hette Rebecca och det tyckte mamma va så fint så därför fick jag heta det.....
68. Gillar du senap?
Usch
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Jag orkar inte mer,vill bara dööööö
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Visst,det skulle va en häftig upplevelse
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Oj,jag vet inte....ingen.....
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Har nog aldrig ens varit inne på den hemsidan
73. Tycker du om att krama folk?
Älskar att krama folk
74. Skulle du säga att du är trendig?
Nä,är inget modelejon.....har på mig det jag gillar....
72. Äger du en digitalkamera?
Japp,en röd som jag fick i födelsedagspresent för nåt år sen
73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Beror på vem det är och va saken gäller
75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Massa böcker....
76. Tycker du att du är attraktiv?
Bara när jag är sminkad och när jag har en bra dag kanske
77. Vad är du allergisk mot?
Ingenting
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej,tänker inte på att det är döda djur som jag äter
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Jonas kanske :P haha
80. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
höhö.....alla kanske.....
81. Vilken film fick dig senast att gråta?
Brokeback Mountain
82. Är du bi-homo-transa?
Nja,jag är nog vanlig men jävlar va jag älskar att strula me tjejer
83. Va tycker du om din bästa kompis?
Hon är den finaste och underbaraste personen i mitt liv (delad första plats me patrik)
84. Hur många skolor har du gått i och vilka?
8 olika skolor. Annerstaskolan,Albackens skola,Kälarne skolan,Malmska,Djäkneparks skolan,södertörns friskola,segeltorpsskolan och sågbäcksgymnasiet
85. Hur många ställen har du bott på och vart?
6 olika ställen. Flemingsberg,Åkers styckebruk,Albacken,Norrköping,Huddinge och Västertorp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0