Ännu mer shopping

Igår så åkte jag och älsklingen iväg för att köpa en ny tv-bänk....va först inne på Berguson men dom hade absolut ingenting,sen åkte vi till Bolia.com men dom hade inte heller nåt och så åkte vi till jysk och hittade en perfekt tv-bänk i massiv ek. Så den köpte vi för 1700 kr....vägde as...55 kg.....stackars patrik när han va tvungen att få upp den för alla våra trappor....men det gick ju....så började vi montera ihop den och idag är den nästan klar...jag ska spika fast bakstycket och sen ska Patrik sätta fast ena dörren och så är den klar sen.....

Idag blir det ännu mer shopping...vi ska till IKEA och köpa nytt soff-bord.....samma som vi har nu fast större och i ek den me =) och så ska jag till Media Markt för att se om jag hittar nån ny film att köpa....

Fick min helvetes jävla mens idag också...fy fan säger jag bara....hatar verkligen den...usch...är på sämsta humöret idag....fuck.....världens jävla mensvärk på köpet......

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0