Bara 13 dagar kvar...

Ojojojojojoj......om 13 dagar blir jag nucka......men ni ska veta hur mycket jag längtar....

Jaha,ingenting speciellt har hänt i mitt liv dom senaste dagarna.....har målat köket,städat massa,varit ute endel och åkt omkring....kollat på film och myst me älsklingen......ätit massa gott....agerat rådgivare åt en förtvivlad Fruga....

Ikväll ska jag och Patrik bara ta det lugnt.....han börjar ju jobba imorrn.....ska laga middag ikäll också.....har inte ätit middag sen i Torsdags.....hihi....har liksom bara inte blivit så....men ikväll ska vi käka kyckling,ris och currysås....

Jag satt ute och solade mig en stund i förmiddags när solen tittade fram.....

Efter att jag har rökt ska jag hoppa in i duschen.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0