Du och jag,Madde <3

Idag kom Frugan hit. Gick och mötte henne vid tunnelbanan och sen handlade vi lite godis,fikabröd och läsk innan vi gick hem till mig....satt och snackade skit,Frugan snackade mest om sin sötnos men jag är så van att hon snackar om honom så det gör inte så mycket.....

Stod ute på balkongen en stund också....satt framför datan och så.....fixade kort på mig som Frugan har i sin berlock nu.....känner mig så hedrad att jag får hänga mellan hennes bröst ;) det är det inte alla som får göra minsann....

Och det viktigaste av allt....jag och Frugan har kokat ihop en superbra plan....både är förväntansfulla.....båda ser fram emot det lika mycket.....men tyvärr.....det är hemligtstämplat.....min och Frugans hemlighet.....

Imorrn ska jag och Frugan till ungdomsmottagningen....vi ska införskaffa lite p-piller.....nu blir säkert dom flesta förvånade över att jag tänker skaffa p-piller fast jag vill ha barn.....men det är enkelt.....jag har accepterat att Patrik inte vill ha barn och då tycker jag att jag kan skydda mig så att Patrik slipper oroa sig för om jag blir gravid.....det blir bäst såhär för alla.....

Gud,Madde....jag hoppas att det blir som vi har tänkt oss.....att det funkar....du är bara så jävla underbar.....älskar dig......

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0