Från 10 år sen till idag

För 10 år sedan
1.) Hur gammal var du?
10
2.) Var gick du i skola? Albackens skola
3 ) Var jobbade du? Jobba?? gick ju för fasiken i skola 
4 ) Var levde/bodde du? Sommarstugan/huset brevid min skola
5 ) Var brukade du hålla hus? Hemma eller hos min pojkvön
6.) Bar du glasögon? Nej.
7.) Vem var din bästa vän? Sanna
8.) Hur många tatueringar hade du? Tror det är olagligt att tatuera en 10-åring:S
9.) Hur många piercingar hade du? 2-3 hål i öronen 
10) Vilken bil körde du? Bil?? Jag hade cykel
11.) Hade du varit på ett riktigt party? Bara skoldiscon
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Nopp.

För 5 år sedan
1.) Hur gammal var du?
15
2.) Var gick du i skola? Södertörns friskola
3.) Var arbetade du? Fri och ledig ju =)
4.) Vart bodde du? Vårdkasen
5.) Var brukade du hänga? Med vänner nere i Huddinge vid donken och i glashuset
6.) Använde du glasögon? Ja.
7.) Vem var din bästa vän? Madde <3
9.) Hur många tatueringar hade du? Fortfarande inga.
10.) Hur många piercingar hade du? 6-8 i öronen och sen tror jag att jag hade i ögonbrynet
11.) Vad för bil körde du? Man får ju inte ens börja övningsköra när man är så liten
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Japp :S
13.) Var du singel/upptagen/dejtande? Jag skaffade mitt första längre förhållande

För 2 år sedan
1.) Hur gammal var du?
18
2.) Var gick du i skola? Sågbäcksgymnasiet
3.) Var jobbade du? Olika förskolor
4.) Var bodde du? Hägersten,Västertorp
5.) Var brukade du hänga? Hemma hos killen eller hos kompisar 
6.) Använde du glasögon? Japp.
7.) Vem var din bästa vän? Madde<3
9.) Hur många piercings hade du? Hade piercing i naveln ett tag
10.) Vilken bil körde du? Började övningsköra me nån gammal skitbil
11.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Inte det året men innan,ja
12.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? Jag va väldigt upptagen och dessutom nybliven sambo

Idag
1.) Hur gammal är du?
20.
2.) Var går du i skola? Hoppade av för ca 1,5 år sen
3.) Var arbetar du? Arbetslös tyvärr :(
4.) Var bor du? Hägersten,Västertorp
5.) Använder du glasögon? Varje dag, behöver starkare.
6.) Var brukar du hänga? Mest hemma eller nere i Huddinge ibland
7.) Talar du med dina gamla vänner? Få och sällan
8.) Hur många piercings har du? 10 hål i öronen
9.) Hur många tatueringar? 3 st. Draken,fjärilen och ett R <3
10.) Vad har du för bil? Uhm.......
11.) Har ditt hjärta krossats? Nopp,har ju skaffat jordens underbaraste pöjk
12.) Är du singel/upptagen/gift/dejtande? Upptagen och sambo.
13.)Vem är din bästa vän? Madde står fortfarande kvar vid min sida efter alla år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0