Grekisk restaurang ikväll då

Igår va det partaj här....alla kom vid 19-tiden som tur va =).....vi drack massa,snackade,garvade som fan....det va en rätt så trevlig fest,lite seg kanske men men....vid halv 2 inatt så hade alla åkt hem och jag och Patrik gick och lade oss....

Idag är jag inte så himla bakis.....mår lite illa från och till men jag hoppas att jag går över innan ikväll....

Ska åka in till stan ikväll och äta på en grekisk restaurang.....Patriks föräldrar har bokat bord på Cypern,tror jag restaurangen heter, kl 18......så snart måste jag hoppa in i duschen och göra mig ordning.....

Nu ska jag lägga upp lite bilder från gårdagen.....

På festpå festtintin och biggiefolkÄlskling :P 

we foreverså himla söta :)låste in sig på toan för att posa för vararnn :PJag och älsklingen blev visst lite fyllekåta ;)vi



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0