Helevets jävla pollen

Jag har ju för fan gått och blivit allergisk mot pollen....jävla skit......näsan rinner,den svider och jag nyser ta mig fan hela tiden och ögonen vill inte sluta rinna....helvetes jävla pollen asså.....så nu måste jag till apoteket och köpa allergitabltter.....

Just nu har jag hängt massa tvätt och lyssnar på Bob Marley....ska snart hoppa in i duschen också....

När älsklingen kommer hem ska vi till Kungens kurva för och titta på/köpa en ny tv-bänk om vi hittar nån intressant.....sen ska vi till Flempan och hämta Whiskas hos morsan....han har tydligen hemlängtan....har bara suttit vid ytterdörren och skrikit....stackars lilla missen men ikväll får han ju äntligen komma hem igen =) ska bli skönt för jag har också saknat honom jätte mycket.....patrik tycker att det känns konstigt utan att ha en katt som springer omkring här eller som ligger och sover i vår säng....

Jag har fått en tid hos min mosters läkare också pga min övervikt.....så den 19 Juni 14.15 ska jag dit....får höra va hon säger.....förhoppningsvis får jag akomplia (tror dom heter så)...det skulle va det bästa men men.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0