Imorgon smäller det =)

Japp.....imorrn blir jag 20 år !!!!

Pratade me mamma och idag ska vi åka och köpa mina ballerina när Patrik har slutat. Längtar som bara den. Och så tog mamma ut paketet som hon beställde och där min hängselklänning va me i. Åh,va jag vill ha det nu....haha...

The family kommer ju hit imorrn efter 15.00 för Moa har kulturdag i skolan imorrn och dom måste gå på det men efteråt så åker dom hit. Ska göra köttfärspaj imorrn och så ska vi äta glasstårta. Kommer nog bli så skojsigt så.

Just nu håller jag på och städar lite....ovanligt va?? hehe....har satt igång en tvättmaskin,bytt sängkläder och snart ska jag diska. Tänkte städa lite grundligare imorrn innan dom kommer.

Och när Patrik kommer hem så ska vi hämta upp mamma och så ska vi till City gross och handla lite inför imorrn.

Men nu ska jag fortsätta städa...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0