Jag är kladdare för en dag eller två =)

Äntligen började jag och älsklingen att måla om i köket och nu snart är det nästan klart.....har blivit så fint....bort me det nikotingula och in me ny vit fräsch färg.....och så ska vi lägga nytt golv i sommar.....kommer bli så hiiimla fint....Och jag har också kladdat en del idag....målade ju om i skåpet under skafferiet....hade färg överallt,i håret,på benen,på armarna,i ansiktet och sen en tunn rand på stortån.....jag såg ju så sexig ut asså......men patrik tyckte att jag va jätte duktigt och då blev jag jätte glad.....

Jag har lite kvar att måla men det går fort......

Ikväll ska vi bara ta det lugnt....kolla på film och äta lite godis....

Imorrn ska Patrik åka till extrajobbet så då får jag en stund för mig själv.....tänkte städa då....köket ser ut som en byggarbetsplats och övriga lägenheten också för den delen.....

Nu ska jag gå och kolla hur det går för min älskade kladdare......

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0