Nu har jag blivit av med min andra oskuld

Idag va ju faktiskt Becca på systembolaget och köpte alkohol för allra första gången i sitt liv....hon tyckte det va lite pirrigt men ack så spännande.....6 goda,kalla cider införskaffade hon......

Aja,nu vet ni det också.....

Ikväll gäller det att supa skallen  av sig.....om bara 5 timmar börjar folket droppa in.....fy fan va härligt....längtar så jag nästan spricker.....fylleslag 2008 va?? ska iaf försöka satsa på det.....

Har varit och lämnat Whiskas hos morsan också....det gick jätte bra......sen åkte jag och älsklingen ner till Huddinge för att shoppa lite....jag köpte en ny mascara,ny ögonskugga,lösnaglar,alkohol och en ny näsplopp.....

Nä fan....har inte tid att underhålla er längre me mitt spännande liv......ska fixa en spellista till ikväll,börja städa,måste ju äta en ordentlig middag och sen hoppa in i duschen och göra sig fin för ikväll.....

Ha det göttans glada flickor och pojkar.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0