Ny frilla

Imorse klev jag upp 07.20 BARA för att jag och Madde hade tid kl 10 på ungdomsmottagningen. Så jag mötte upp Madde och hennes lillasyrra i Fruängen och så åkte vi till Huddinge.

Jag träffade nån som hette Ingeborg och sa att jag ville ha p-piller.....men jag kan visst inte äta p-piller pga min övervikt....hon rekommenderade spiral men det vill jag inte ha.....satt hos henne i ca 1 timme och vi pratade mest om min övervikt.....hon tvingade mig att boka tid hos deras kurator så på Måndag kl 11 ska jag dit....vet inte va jag ska göra där men men.....det återstår att se...

Madde fick iaf sina p-piller......är glad för hennes skull.....

Sen åkte vi upp till Visättra och jag och madde gick upp till Maria....mamma va där också.....Jag och Madde skulle klippa oss men Madde hann inte....jag klippte mig iaf.....ca 0.5 dm på längden och så klippte jag snelugg.....blev jätte nöjd.....bild finns på min bdb.....Tintin kom upp en sväng också....va skojsigt....han och Madde är så söta tillsammans.....han är verkligen kär i henne,det syns på långt håll.....så gulligt så.....

sen åkte dom hem och ´strax efter 4 så kom Patrik och hämtade mig och sen åkte vi och handlade lite innan vi åkte hem....

Nu har jag precis duschat och så....är så jävla trött och jag fryser så hela jag skakar....hoppas bara att jag inte börjar bli sjuk.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0