Söker jobb för fullt

Japp,det är typ det mina dagar går ut på,att hitta ett bra jobb...har sökt 2 jobb idag...alla jobb som jag har sökt är toppenbra jobb.....endel i Huddinge och endel i stan.....så hittils har jag väl sökt 10-15 jobb på ungefär en månad.....så nåt borde jag väl få alltså....blir knäpp av att bara gå hemma och sen känner jag pressen från arbetsförmedlingen också.......

Idag håller vår nya granne på och flyttar in.....verkar va en ganska ung och rätt söt kille som flyttar in ;) hehe.....men det är bara bra.....vi behöver få in lite yngre människor här......och inte bara barnfamiljer och pensionärer......

Igår va det marknad här....jag och älsklingen va nere en stund och kollade......jag fick 5 par strumpor av älsklingen och så köpte han nya solglasögon för dom han hade innan gick sönder för ett tag sen.....

Nu är det äntligen Fredag och älsklingen har fått jätte bra arbetstider....han börjar halv 7 mån-tors och så slutar han senast kl 2 på Fredagar......så min älskling kommer alltså hem om ca 2,5 timmar......helt toppen ju =)

Längtar som fasiken tills nästa helg och helgen efter det....Nästa Fredag är det ju Sveriges nationaldag och då åker jag och älsklingen upp till Tierp och kommer hem på Lördag eftermiddag/kväll....och Lördagen efter det ska vi till Trosa på marknad.....helt najs...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0