Sommar och Sol

Ännu en dag me strålande sol och grader över 20....kan det bli mycket bättre väder än så?? Jag njuter iaf till max.....har blivit brun och sommar fräsch också.....hehe.....

Om en stund kommer Frugan hit....min fina och vackra ängel.....hon är toppen asså.....vi ska väl göra det vanliga.....fika,sitta ute på balkongen och snacka skit.....

När Patrik har kommit hem så ska vi dra till Robino på fika och kolla in hans nya lägenhet.....ska bli så skojsigt så.....

Och på Söndag ska vi på fika hos Tintin och kolla in hans lägenhet också......haha.....har ju inte varit där än....

Och jag vill ha pengar nu.....har massa saker som jag vill köpa.....längtar tills min födelsedag som fan nu ju :S

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0