Stackars Whiskas

Hahahahaha.....det började igår kväll.....Whiskas satt ute på balkongen,alltså på själva balkongräcket......då flyger det några fåglar jätte nära honom och en fågel skiter bara nån millimeter från Whiskas....fåglarna älskar att mobba min lilla kisse.....och så idag......då fick Whiskas värsta blaffan mitt på huvudet,haha.....har aldrig skrattat så mycket.....Whiskas är världens mesigaste och fegaste katt så han springer in i sovrummet och gömmer sig under täcket ......och när han vågar visa sig igen så sitter det är jävla fågel på tröskeln mellan balkongen och vardagsrummet och skriker åt honom....så vår balkongen och invaderats av skrikande och mobbande fåglar.....min kisse har det inte lätt.....han vill ju bara ligga och lata sig i solen och så blir han attackerad av bajsande fåglar....hahahaha.....det här kommer nog bli en händelserik sommar.....iaf för Whiskas....

Själv gör jag inte så mycket.....kollar runt lite på nätet......väntar på att dom ska lägga ut kursutbudet på Komvux Sthlm nångång så man kan söka in....har satt på en tvättmaskin....lyssnar på Evanescense.....ska väl dammsuga och så om en stund.....skratta mer åt min fega katt.....

Och om 5 dagar fyller jag 20 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ciao


Halloj igen =)

Nu sitter jag och lyssnar på Bob Marley....har precis rensat ur min byrålåda med bara linnen och toppar....hittade massa kläder som man undrat vart dom tagit vägen....är ju alltid lika roligt......blev en hel kasse me kläder som ska till myrorna....men Madde ville se om det va nåt hon ville ha först innan dom åker iväg...

Nä,nu ska jag röka klart och sen hoppa in i duschen.....

Men vi hörs....

Ciao again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0