Tisdag idag då

Äntligen kom jag och Frugan iväg till ungdomsmottagningen men vi hann inte mer än att komma in innan vi fick vända igen. Haha. Vi snackade me en tant som jobbade där och hon berättade att väntetiden va ca 1,5 timme där så hon rekommenderade oss att boka tid istället och då gjorde vi det. Ska dit på Tisdag kl 10.00 med Frugan. Helt najs. Då blir det p-piller ;) eller hur,frugan??

Sen gick vi till Donken och käkade lite coh snackade massa....och sen bar det av för att kolla på bebiskläder......haha....fan va jag och Frugan hade kul och längtade....men men......den dagen kommer väl den me.....och självklart skulle Frugan in på Intersport och kolla på Sverige-tröjor och då träffade vi Steffe.....hade glömt att han praktiserade där....ooops.....haha....

Just nu har jag precis ätit soppa och goda frallor....är helt proppmätt.....ska ta en cigg och sen ska jag ta ett varmt bad och tvätta bort sminket för kl 20 börjar "Ugly Betty"......

Men vi hörs nästa gång jag har lust att skriva.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0