100 Frågor

01. Namn? Rebecca
02. Exakt ålder? 19 år och 363 dagar
03. Vart bor du? Lägenhet i Hägersten
04. Bor tillsammans med? Min sambo,Patrik <3
05. Husdjur? Japp,en katt som heter Whiskas
06. Färg på ditt hus? Beige/grått typ :s
07. När är du född? 1988
08. Klass? Går inte i skola
09. Vilket år tar du studenten? Går inte i skolan
10. Något jobb? Letar för fullt
11. När gick du upp i morse? 09.30
12. När ska du sova Ikväll? Mellan 21.30-22.
13. Duschat idag? Inte än men ska bli så fort jag är klar
14. Kramat någon idag? Har kramat Whiskas
15. Pussat någon idag? Pussade Patrik innan han åkte till jobbet imorse
16. Vad har du ätit idag? Spaghetti och köttfärssås till lunch
17. Dagens klädsel? Pyjamas =)
18. Dagens smink? Inget
19. Dagens sötnos? Älsklingen
20. Dagens roligaste? Whiskas

SOCIALT

21. Har du många vänner? Nej...har ett par väldigt nära vänner
22. Hur många har du kysst? Räcker 20 st?? nej,det gör det nog inte :s
23. Vem kramade du senast? Älsklingen
25. Hur många har varit otrogna med dig? 1-3 st.....
27. Har du pojk-/flickvän? Ja <3
28. Vem pratade du med i telefon senast? mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Det va från Frugan och det stod "Satte mig nyss vid datan bara, själv?

FAVORIT

31. Film? Brokeback Mountain är en favorit
32. Låt? För många 
33. Mat? Spaghetti och köttfärsås
34. Dryck? Vatten,cola och cider =)
35. Färg? Svart,vitt och grått men färgglada kläder är fint på sommaren när man är brun
37. Stad? Paris
38. Land? Frankrike
39. Ämne i skolan? Svenska :)
40. Strul? Mitt senaste? Johnny

SENASTE

41. Personen du tänkte på? Frugan
42. Personen du kysste? Älsklingen
43. Gången du spydde? 9 December-05
44. Gången du grät? Bara för ett par dar sen
45. Pizzan du åt? Pepperoni lovers
46. Gången du var i Göteborg? Oj,det va me tjejgruppen för typ 4 år sen
47. Gången du var i Stockholm? Jag bor i Sthlm
48. Gången du var full? Senaste gången jag va riktigt full va väl för snart exakt 1 år sen
49. Gången du var hög? aldrig varit det 
50. Personen som såg dig gråta? Frugan

ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt? Svart
52. Hund eller katt? Båda
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror på humöret
54. Tvspel eller datorspel? Inget
55. Singel eller upptagen? Upptagen
56. Hångla eller ha sex? Det blir ju bägge ;) 
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Helgon
58. Ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Big Brother helt klart :D
60. Har du svart hår eller blont? Mörkbrunt
61. Har du blåa ögon eller bruna? Bruna
62. Choklad eller lakrits? Choklad så klart
63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Vänster
65. Coca cola eller fanta? Beror på va jag är sugen på men det blir mest Cola
66. Pizza eller kebab? Pizza men kebab är gott det me
67. Randigt eller prickigt? Randigt
68. Älska eller älskas? Älskar att ge kärlek
69. Leva eller dö? Leva :s

ANTAL

70. Personer du älskar? 3 st. Älsklingen,Frugan och min moster
71. Personer du hatar? Ett par st
72. Pojk-/flickvänner du haft? Har nu:Patrik. Hade förut: Mindre än 10 st iaf
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Älsklingen
74. Glassar du ätit på en dag? 5-6 isglassar
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? Nångång kanske
77. Gånger du varit hög? ingen
78. Personer du saknar just nu? Älsklingen och Frugan
79. Gånger ditt hjärta brustit? 2-4 gånger

VEM

80. Vill du kyssa nu? Min älskling men han är på jobbet
81. Ska du träffa imorgon? Ingen tror jag :P
82. Sjöng du senast för? Mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med? Mitt ex Jocke =)
84. Spelade du tvspel med senast? Frugan
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Älsklingen!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Just one 
87. Förtjänar att dö? Ingen förtjänar att dö men skadas
88. Är söt? Frugan är min egen sötnos
89. Vill du sova jämte inatt? Älsklingen såklart


VAD

90. Gör dig glad? Frugan,cigg,sex och godis
91. Gör dig ledsen? Tanken på att inte kunna bli gravid
92. Vill du helst göra nu? Ta och cigg och hoppa in i duschen
93. Önskar du att du slapp göra? Vänta på att älsklingen ska sluta 
94. Vill du ha nu? En liten bebis
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Pengar,presentkort och så
96. Längtar du till? Min födelsedag,festen och patriks semester
97. Tycker du om dina betyg? Hade hyfsade betyg
98. Ångrar du i ditt liv? Det är hemligt 
99. Vad ska du göra ikväll? Mysa me älsklingen och bara ta det lugnt 
100. Hur mycket är klockan? 14.08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0