Vart tog sommaren vägen?

Så fort man tittar ut blir man deppig...det är grått,kallt och regnigt.....och sånt här väder ska det tydligen va hela veckan :( vart tog sommaren vägen?? får hoppas att sommaren kommer vääldigt snart......

Igår fyllde jag 20 och mamma,min kusin Moa och hennes kompis kom hit på middag och fika.....min moster kunde inte komma,hon låg hemma i magsjuka och spydde.....jag fick mina svarta ballerinaskor,min svarta hängselklänning,en tröja,2 buketter röda rosor och så....kommer få mer sen av mamma,älsklingen och min moster.....men jag hade en trevlig födelsedag....men det känns inte att man är 20.....haha....kanske märks när man ska på systemet och handla alldeles själv....

Idag är både jag och Patrik helt sega...tänker bara slappa oc<h ta det lugnt.....har varken lust eller ork att göra nåt i det här tråkiga vädret.....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0